5 stycznia 2012

Wektorowanie świata

Kolejne zadanie, tym razem na rzeźbę. Z serii: "Wektorowanie świata". Przy okazji wyszło tak świątecznie:)


Na prośbę wójka z (http://komarywczekoladzie.blog.pl/) dorzucam krótkie wyjaśnienie, o co chodzi z tą pracą.

Ogólnie zajmuje się na rzeźbie zagadnieniami związanymi z upraszczaniem rzeczywistości. Zacząłem od przedstawiania bryły poprzez nanoszenie punktów geometrycznych na kilka równolegle ułożonych do siebie płaszczyzn (chyba będę musiał zrobić zdjęcia...:)). Podstawowy zamysł tych zabaw jest taki by pokazać rzeczywistość poprzez punkty i linie między nimi oraz układy płaszczyzn. Na boku postanowiłem wziąć jakiś przedmiot z rzeczywistości i wyszczególnić w nim wektorowe węzły. Czego efekty widać powyżej. 


5 komentarzy:

  1. ładnie wygląda, ale jakieś wyjaśnienie mi by się przydało, bo tak jak wcześniej wszystko tłumaczyłeś to spoko a tutaj nie rozumiem przesłania ja prosty chop.

    OdpowiedzUsuń
  2. p.s. kiedy planujesz ciemnie? daj smsa jakby co bo też bym się wybrał joł!

    OdpowiedzUsuń
  3. ciemnie już praktycznie skończyłem:) Przedwczoraj w niej siedziałem. Chociaż pasowałoby jeszcze luxografię poprawić.

    No dobra doskrobie krótkie wyjaśnienie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a czy niedobudzony swój projekt będzie później wykonywał w glinie albo jakimś materiale, czy kończy się to tylko na projekcie???

    OdpowiedzUsuń
  5. do sesji spróbuje zmajstrować to założenie w innym materiale

    OdpowiedzUsuń